Szerző: BHPgumi | aug 8, 2019
ÉLETTARTAM A Davanti az abroncsait valódi utakon és valódi járművökön teszteli. Szériánként legalább 20.000km-t kell bírniuk, természetesen a futófelület kopását rendszeresen ellenőrizni kell a gumiabroncs futófelületének teljes élettartama során fellépő kopási arány...
Szerző: BHPgumi | aug 8, 2019
NEDVES PÁLYÁN VALÓ KÖRÖZÉS A járművet nedves aszfaltkörön vezetik állandó kormányzási szöggel, ezáltal megőrizve az állandó átmérőt. A járművet felgyorsítják olyan sebességre, amelyen a tapadás elveszik, és ezen a sebességnél az adatgyűjtő berendezések mérik a...
Szerző: BHPgumi | aug 8, 2019
KORMÁNYZÁS SZÁRAZ PÁLYÁN Egy igényes, szárazon kezelhető pályán az abroncs a következő tulajdonságokkal rendelkezik: kormányozhatóság középen...
Szerző: BHPgumi | aug 8, 2019
STABILITÁS SZÁRAZ PÁLYÁN Egy igényes, szárazon kezelhető pályán az abroncs a következő tulajdonságokkal rendelkezik: megfelelő tapadás oldalirányból stabilitás egyenes szakaszon gördülékeny...
Szerző: BHPgumi | aug 8, 2019
Hosszírányú vízen csúszás Az a sebesség, amellyel a gumiabroncs teljesen vízszintesen repül, akkor az első hajtott kerék sebessége 15% -kal nagyobb, mint a jármű tényleges haladási sebessége. Minél kisebb a csúszás távolsága, annál jobb a gumiabroncs a jelenség...
Legutóbbi hozzászólások