ÉLETTARTAM

ÉLETTARTAM

ÉLETTARTAM A Davanti az abroncsait valódi utakon és valódi járművökön teszteli. Szériánként legalább 20.000km-t kell bírniuk, természetesen a futófelület kopását rendszeresen ellenőrizni kell a gumiabroncs futófelületének teljes élettartama során fellépő kopási arány...
NEDVES PÁLYÁN VALÓ KÖRÖZÉS

NEDVES PÁLYÁN VALÓ KÖRÖZÉS

NEDVES PÁLYÁN VALÓ KÖRÖZÉS A járművet nedves aszfaltkörön vezetik állandó kormányzási szöggel, ezáltal megőrizve az állandó átmérőt. A járművet felgyorsítják olyan sebességre, amelyen a tapadás elveszik, és ezen a sebességnél az adatgyűjtő berendezések mérik a...
KORMÁNYZÁS SZÁRAZ PÁLYÁN

KORMÁNYZÁS SZÁRAZ PÁLYÁN

KORMÁNYZÁS SZÁRAZ PÁLYÁN Egy igényes, szárazon kezelhető pályán az abroncs a következő tulajdonságokkal rendelkezik: kormányozhatóság középen...
SZÁRAZ STABILICÁZIÓ

SZÁRAZ STABILICÁZIÓ

STABILITÁS SZÁRAZ PÁLYÁN Egy igényes, szárazon kezelhető pályán az abroncs a következő tulajdonságokkal rendelkezik: megfelelő tapadás oldalirányból stabilitás egyenes szakaszon gördülékeny...
HOSSZIRÁNYÚ VÍZEN CSÚSZÁS

HOSSZIRÁNYÚ VÍZEN CSÚSZÁS

Hosszírányú vízen csúszás Az a sebesség, amellyel a gumiabroncs teljesen vízszintesen repül, akkor az első hajtott kerék sebessége 15% -kal nagyobb, mint a jármű tényleges haladási sebessége.  Minél kisebb a csúszás távolsága, annál jobb a gumiabroncs a jelenség...